حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع خبرنگاران:مرحوم نیکبخت یک روحانی ولایی ومطیع امر ولی فقیه بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین نیکبخت یک روحانی ولایی، عاشق نماز، سخنوری بسیار متبحر و مطیع سلسله مراتب و امر ولی فقیه بود که سال‌ها در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و به درجه جانبازی نایل آمد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از   باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌محمد آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمد نیکبخت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحوم یک روحانی ولایی و عاشق نماز و علاقه‌مند و در عین حال سخنوری بسیار متبحر بود.
 
وی افزود: مرحوم نیک‌بخت نسبت به سلسله مراتب بسیار مطیع بود و ایشان بعضی وقت‌ها طوری رفتار می‌کرد که من خودم خجالت می‌کشیدم اما با بزرگواری و متانتی که داشت همیشه سعی می‌کرد این موضوع را رعایت کند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم تصریح کرد: مرحوم نیک‌بخت مطیع امر ولی فقیه بود و سال‌ها در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشت.
 
وی گفت: ایشان بیش از سه سال در جبهه حضور داشته و حتی جانبازی داشت و در یگان‌های مختلفی در لشکر 84 لرستان و لشکر 92 زرهی خوزستان در زمان جنگ خدمت کرد.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین نیک‌بخت یک چهره فرهنگی بود و معاونت فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، معاونت فرهنگی و تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بعد از خود من، ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و ستاد مشترک ارتش را دارا بود و آخرین مسئولیت وی جانشینی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم درباره نقش اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: نقش اصلی این سازمان بردن دل‌ها به سوی خداست و خدا توفیق دهد که ما بتوانیم در این راستا موفق باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: این یعنی کاری کنیم که وقتی مردم ما را می‌بینند به یاد خدا بیفتد این وظیفه اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است. 


نظرات شما عزیزان:

از طرف خانواده ان مرحوم
ساعت12:28---26 دی 1392
از طرف بازماندگان و خانواده ان مرحوم از پرسنل قدر شناس امیران و فرماندهان سر افراز ارتش خصوصا امیرصالحی و سید بزرگوار حجه الاسلام ال هاشم به خاطر حضور باشکوه در مراسم ان فقید تشکر و قدر دانی می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا